Klaanon Wiki
Advertisement
Cody
Cody Fuck Yeah.png
Vahki
Sukupuoli Mies
Tilanne Elossa
Ammatti Komentaja
Ryhmä Musta Käsi

”Te ihan oikeasti pidätte aseita, jotka voisivat tuhota koko kaupungin, yksinkertaisesti hyllyllä?”
— Matoro Musta Käsi II

”Jep. Eivät mahtuneet päävarastoon.”
— Cody

Cody (puhuteltuna usein Komentaja Cody) on Mustan Käden kakkosmies ja sen nykyisten (ja oikeastaan myös entisten) sotavoimien komentaja.

Elämäkerta[]

Metru Nuin sodan aikaan ilmavoimien komentaja ja Kenraalikapteeni Kralhin kakkosmies toimi sekä vastaava upseerina BHS Xcutionilla että Ensimmäisen divisioonan toisena johtajana.

Sodan jälkeen Mustan Käden kaaduttua Cody evakuoitui Sarajin, Aizenin ja Herran kanssa Xialle, jossa hän lopulta otti komennon viimeisenä kommandona Killjoyn vietyä Saraji ja Aizen mukanaan. Tämän jälkeen Cody vahkijoukkoineen toteutti Xenin kanssa koordinoidun pelastusoperaation, jossa pahasti Purifieria vastaan loukkaantunut Killjoy evakuoitiin Onu-Metruun.

Metru Nuilla Killjoy jätti asemansa kenraalina, jonka myötä Xen nousi järjestön johtoon. Cody siirtyi tällöin Killjoyn alaisuudesta Xenin kakkosmieheksi.

Luonne[]

Cody pitää tuliaseista. Cody pitää myös pommikoneensa Bettyn tuunaamisesta. Cody ei pidä lyömaseista. Paitsi sellaisista, joita huitaisemalla tulee ohjuksia. Sellaiset ovat ihan jees.

Advertisement